Svar

Har fått massvis med frågor angåede mitt inlägg om tåget några inlägg ner...
Ja, det är en riktig historia och Ja, det är jag som är huvudpersonen.

Det var i lördags efter discotävlingen på Vallentuna station, berättelsen är altså helt sann även om det fläsla inte tror på det. 
Jag har varit hysteriskt rädd för tåg ända sen jag gick i sjuan, efter en annan händelse (Som inte är särskiljt dramatisk). Alltid när tågen kommer backar jag så långt bort jag kan, i rädsla att trilla ner på spåret. Jag undrar faktiskt vad som fick mig att springa över spåret från början? Anntagligen att jag var så säker på att tåget hade stannat.
Det var som att uppleva en mardröm för mig.
Men man lär av sina misstag,
Jag kommer aldrig, aldrig mer springa mellan bommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0