En rosa keps

Kan inte bestämma mig om det har varit en bra eller dålig dag.
Började med franskanationella istället för underbar sovmorgon. Det sög. Det gick pissdåligt på läsdelen och helt ok på skrivdelen. Personer i min omgivning har varit allmänt skitjobbiga och skrytiga. Johanna följde med mig och tröstshoppade en keps jag velat ha i en månad nu. Sen åt jag en korv. Då blev jag glad.
Efter skolan ville jag bara dö lite men neheedå då skulle jag hämta maxim. Det va iof kul. Maxim är världens mysigaste.
Nu sitter jag här och ska plugga historia. Prov imorgon och jag börjar nu. Framförhållning a la ellika!
Råkade ta den här bilden hos maxim. Tycker den va fin. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0