Adrian 18 år!

Va hemma hos adrian igår och firade att han fyllt 18.
Först mötte jag upp några tjejkompisar så åkte vi dit tillsammans. Det va så fint! Ett tält med bord, stolar och ballonger, fatboys och solstolar i trädgården och högtalare på flera ställen.
På nedervåningen stod en tv på med eurovision song contest. Vi kollade loreen och sista delen av omröstningen. Även fast hon vunnit vågade vi inte ta ut nån glädje innan sista poängen va utdelad. Så när hon fick sista 12 va det jubel! Alla stod upp och hoppade, kramade varan. Så gick vi upp och sjöng och dansa till euphoria.
Sen lärde jag, johanna, lollo och några till folk hur man festa på lidigö. Typ ramsor och sånt. Det va fett najs och så kände vi oss lite mer hemma haha.
När alla behövde dra hittade varken jag eller johanna våra skor och sista tåget skulle snart gå. Så vi gick utan! Johanna hade ett extra par i sin väska märkte vi på tåget och en jätte snäll kille bar mig över alla äckliga ställen. Sen kom jag på att jag hade min systers skor i väskan så jag tog dom fast jag hade fått skavsår av dom tidigare.
Hade verkligen en sjukt lyckad kväll med alla härliga vrg människor. Tycker mer och mer om min skola. GRATTIS IGEN ADRIAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0