Romeo and Juliet







Underbar fim.
Alla som inte sett den, se den. Mina närmre vänner, se den med mig! Hela konseptet är så jävla bra. Shakespeares texter till modern (okej, 90-tals) miljö. Visst jag tycker att det är sjukt överdrivet att bli kära på en kväll och gifta sif efter en dag, men det gör liksom inget i denna film! Dom är så söta och de spelar så sjukt bra, man tror verkligen på att de älskar varandra. Jag var ensam hemma ikväll och då satte jag på denna film. Två timmar av mitt liv jag aldrig kommer ångra. Jag har sett den förut kanske 2-3 gånger, men inte så djupt som jag kollaed nu. Film blir nästan bäst när man är själv, då kan man koncentrera sig bättreoch leva sig in mer. Mmmm love it! Helt klart på min topplista med favoritfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0