Framme!

Hejhopp sverige!
Flygresan gick toppen!(för mig) Oscars ben va lite för långa för utrymmet på planet haha. Men vi sov ändå nästan hela flygresan.
När vi fått vårt bagage blev man hämtad av sin värdmamma. Min heter Sylvie och är rätt stor. Hos henne bor hennes 12 åriga son Timmy och 6 åriga barnbarn Enzo. Enzo är sjukt söt, men han och Timmy bråkat HELATIDEN. Timmy har gråtit 6 gånger sen jag kom hit... En tysk tjej med indonesisk bakgrund är här på utbytesår sen 9 månader tillbka. Hon heter Mercedes och är lina gamal som jag. Jätte snäll! Min franska är riktigt rostig med det är kul! Nu ska vi på nån stadsvandring med gruppen och se Biarrtitz.
Ses och hörs pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0