Seminars... Hej F!

Bajs på seminars.
Det gick helt okej på redovisnings delen, men diskutionen kan bara dra åt helvete! 1. Jag fattade inte frågorna. 2. Jag hade saker och säga men kunde inte, för jag kan inte uttrycka mig på engelska!! Tack så jävla mycket Torsvik för den underbara engelskaundervisningen. Tack för att jag hade lärare som var sämren än mig. Tack för att jag fick Vg i slutbetyg, bara för att våra lärare var så sjukt dåliga så jag framstog som bra. Och Viktor Rydberg, tack för att jag kommer få sämre Historia betyg än vad jag förtjänar bara för att seminars höll på Engelska. Flm. Bajs på allt. Godnatt.


Gammal bild, är så mycken surare/ledsanre nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0