Projektveckor

Hej på er! Allt bra?:)
De två första veckorna nu i skolan har vi projekt veckor. Det betyder att det enda man gör varje dag är att jobba på ett och samma projekt. Ämnet är en blandning av engelska och historia, altså skriver man om en historisk händelse på engelska. Min grupp(Jennifer, Sofie och Alisa) har fått Bysantiska riket som ämne att skriva om. Nu har det gått fyra dagar och fy fan vad jag inte pallar mer! Visst jag tycker om min grupp men nu börjar det verkligen bli seeeegt. Samma visa varje dag liksom. Plus att jag hellre vill börja sätta ihop texten, skriva inledning och skriva theses medans de bara vill hitta ny fakta(När vi redan har massor....) men där blir jag nerröstadad. Men måste säga att det går bättre än jag trodde att jobba med seriösa sammare. Tycker att jag håller måttet riktigt bra! Hur har ni haft det i skolan so far? Pusshei

Bysantinska bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0