GOTT NYTT ÅR HÖRRNI



Mitt nyår
Badade badkar och hade det allmänt mys på dagen med Stella. Lite ansiktsmasker, hår inpackning och bodylotion så vi kände oss riktigt fräscha! Tillbringade kvällen med att först äta middag med mina absoluta favoriter hemma hos Stella. Vi hade lagat massa god mat+ efterätt! Vi fixade iordning oss och åkte sedan hem till Mahan. Påvägen mötte vi upp mina vänner från skolan som jag fixat in, det var så roligt att ha både Lidingö och stan med sig! Det var en kille på bussen som försökte få med oss till en annan fest, vi fick hans nummer och allt! På 12slaget trillade jag på en kant och gjorde illa foten.Det gjorde så jävla ont! Kunde knappt stödja mig på den. Som tur var hade Jempo ett extra bandage, eftersom hon har en spricka i armen, som jag kunde få. Det är tur att jag har så snälla vänner, som t.o.m bär mig! Efter Mahan drog vi några stycken till Erik istället, eller aa jag blev buren nästan hela vägen hehe. Det va så sjukt random, plötsligt stod några killar från min skola i Eriks kök! Välden är verkligen liten ibland. Jag satt och kollade hockey matchen med Viktor, när sverige låg under kom vi på att vi skulle vi laga pannkakor(Blev as hungriga!) men det failade totalt! Glömde lite ingredienser här och var, glömde smör i stekpannan och hittade ingen stekspade... Vi blev lite besvikna, men hitta både chips och pepparkaksdeg i skåpen som vi åt istället! Oj va gott det var! Efter allt drog vi hem till Stella och somnade. Förutom min fot och att det var fittkallt ute måste jag säga att det var en bra kväll! Om året bli som nyårs kvällen varit kommer mitt år vara fyllt med glädje, vänner, skador och klängiga killar! Gott nytt år på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0