Resultat av håranalysen!

 

 

 

Minns ni att jag var på håranalys för ett tag sen??
Iaf var jag där igår och fick provresultaten! Ni ser dom på bilden, om man ligger på det vita är det bra annars har man för mycket/för lite av ämnet.


En del av resultaten va jätte konstiga! Bla har jag för mycket kalcium i balans med natrium, så nu får jag inte dricka mjölk för det är dåligt för min kropp. Sen så har jag dåligt med magnesium, så jag får äta hur mycket salt jag vill!! Yes, älskar salt! Ser ni stapeln som knappt finns?? Det är stresshormoner. Jag är ohälsosamt lugn av mig. Jag har FÖR LITE stress i min kropp. Det förklarar en del men ändå, det låter så konstigt!

Fick med mig en massa piller hem som jag ska äta nu! Ni ser på bilden de jag åt till middag(äter till frukost oxå). Jag tror på sånna här saker, att det inte är nåt hokus pokus. Tyckte det va fett intressant! Ska bli kul och se om det blir nån skillnad nu när jag ska äta som min kropp vill. Jag rekommenderar håranalys starkt till er läsare! Roligt och jätte spännande :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0