Jag fyller år om exakt en månad

Hello guys!
Hela 2 inlägg på en vecka, shit jag är bra på det här med att blogga! Grejen är att jag helt glömt bort, känn er dissade mowahha.
Idag var jag hemma sjuk, sov och kollade gossip girl var min sysselsättning. Upptäckte oxå en sak om mig på dessis blogg vilket var mycket intressant... Imorgon blir det förmodligen skola! Vi har nån form av mattevecka så det är nog inte så jobbigt. En korg i mitt rum trillade just omkull av sig själv och gav mig en liten hjärtattack! Får se om jag vågar somna nu... Tänk om det är ett spöke! Haha jo jag tror på sånt. Men laban och jag är vänner så det är lungt! Don't worry about me ;) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0