Grattis på 18års dagen

Idag skulle du fyllt 18 år. Du skulle vart så stolt. Erbjudit dig att köpa 3,5or och cigg åt oss "små". Haha jag kan verkligen se det framför mig. Det har gått 20 månader utan dig, men du finns i mina tankar varje dag. Jag har läst igenom hela vår facebook chatt nu. Det finns så många minnen jag glömt men som kommer fram. Att gå tillbaka och läsa allt är som att riva upp allt igen. Lyssnar på Take a minute, hör verkligen din röst sjunga den. Det är lite läskigt ändå, men jag är glad att jag minns.
Ikväll är det minneskonsert för dig. Jag och Jennifer tänkte gå förbi din grav innan, det var ett tag sen jag var där. Du får gärna komma och hälsa på i mina drömmar igen om du har lust! Vi hörs snart, och grattis på födelsedagen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0