Gårdagens discotävling!

Par: 8onde plats
Singel: 4e plats (Prick!)
Grupp: 3je plats

Tävlingen igår va skit kul!
Vi började med par och efter min och Saras första rond var vi så jävla sura på oss själva för att vi kört så dåligt. Så när vi såg på resultattavlan att vi gått vidare blev vi sjukt chockade och glada. Andra ronden gick nästan lika dåligt och där åkte vi ut. Ändå såhär på efterhand är den grymt jobbat av oss att lyckas komma till semi på vår första tävling när vi knappt övat haha.
Efter det körde vi grupp. Det var direktfinal och jag satte ALLT. Tror oxå att den gick bra för resten eftersom att vi kom 3a! För bara en vecka sen såg det skit ut, och att vi lyckades pull it together och komma 3a! Sjukt.. Men en underbar känsla att få hoppa upp på pallen och ta emot pokalen! :D
Sist körde jag singel! Det sköna med singel var att om jag gjorde fel spelade det ingen roll eftersom jag bara förstörde för mig själv. Första gången gick skitdåligt och jag gick inte vidare till semi utan fick  köra second try istället. Min lärare kom springande med en annan tröja till mig eftersom hon trodde att jag hade bättre chans om jag syntes mer. Rätt hade hon och sfån second try kom jag vidare till semi. Semi gick bäst, minst misstag om jag minns rätt. Efter det var jag säker på att åka ut ändå, eftersom jag inte presterat på topp. Så när mitt nummer kom upp på tavlan blev jag sjukt glad. Både jag och Julia gick vidare till final. Finalen var nog det mysigaste på hela dagen. Vi va bara 5 tjejer och dom va jätte snälla mot mig och Julia. Berättade lite om vad vi kunde tänka på och så. Jag kom inte på pallplats, utan 4a vilket va lite segt haha. Men Julia kom 3a vilket gjorde mig glad också, plus att de som kom 2a och 1a verkligen förtjänade det och de va ju så snälla så ärligt gjotde det inget! Plus att jag ändå fick prick vilket betyder att jag är ett steg närmare nästa nivå! En bra dag helt enkelt! Johanna och mamma var där som stöd hela dagen oxå!
Påvägen hem råkade jag krossa min iphone i bildörren..... FML!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0