Roadtrip to Bålsta!

Idag när jag vaknade gjorde jag något jag aldrig gjort föut... Jag väckte någon! Jag och beck behövde gå upp för vi skulle åka hem till isabelle på lunch! Bålsta ligger 35 minuter från tc med pendeltåg, men det va inte alls så lantigt som jag väntat mig! Jag och beck satt hela vägen på pendeln och lyssnade på musik och kände oss turistiga. Men det va mysigt! Fast ibland fanns det ingen täckning haha. Hemma hos isabelle åt vi pannkakor med valinjglass, grädde och bär. Så jäääävla gott! Sen spelade vi lite buzz, har inte spelat det på flera år! Senaste gången va nog på grönan 2009... Jag kom iaf 2 vilket jag va fett nöjd med(Är dålig förlorare hehe). Efteråt åkte jag och mötte min mamma och tittade på färg! Vad ska jag ha färg till? Spännande va?? Pussheiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0