Måndag

Idag har varit en sån där dag som man bara kan beskriva med ordet blö... Började iof 10.10 men gympa i Frescati vilket var sotf. Men att behöva släpa på en väska på 10 kilo tar verkligen på ens krafter. Gympa kläder, böcker och dator. Jag ska nog skaffa en riktigt redig ryggsäck. Trodde alldrig att jag skulle säga nåt sånt här, men just nu skulle inte en Haglöf sitta helt fel...
Efter gympan hade vi bara engelska sedan slutade vi. Jag har världens gulligaste engelska lärare från Canada. Med henne tror jag inte att engelska kommer fortsätta att vara mitt hat ämne.
Sitter och kollar på Prodject Runway finalen nu, fast jag vet redan vem som vinner. Behövde dega lite bara eftet en lång skoldag. Ja, en skoldag med två lektioner kan vara krävande... Hehe.
Vi hörs senare, pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0