Zaras barnavdelning!

Va i stan idag efter skolan för att köpa lite danskläder, men kom på mig själv med att kolla på jackor oxå. (Jag har bara en jättestor dunjacka, eller min svarta everest jag haft varje vinter ända sen 6an...) Men alla jackor överallt var skit stora, även 34orna! Lackade... Inne på zara påväg ut från provrummen såg jag massa snygga barnjackor och blev lite små sur över att inte jag va barn. Men eftersom jag är rätt liten så tänkte jag att jag ändå kunde prova, så det gjorde jag! Jackan satt som en smäck! Storlek 164 blev det, ålder 13 år. Jag som snart är 17, haha! Det slutade med att jag gick ut från barnavdelningen med jackan+ ett par mjukisbyxor. Storlek 150, men det va så skönt att äntligen hitta ett par byxor som inte va för långa! Har verkligen letat länge... Och gissa vad? Hela kalaset gick på bara 420 spänn! Om du är lika liten som jag rekommenderar jag starkt Zaras barnkläder, billiga och sitter skit bra på! Peaceout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0