Skoltrött så att det bara skriker om det!

Usch, är så skoltrött... Just nu lever jag verkligen i rutiner vilket är sjukt tråkigt. Samma jävla visa varje dag. Men jag försöker ändå att inte deppa ihop, det är andra i min klass redan så bra på. Ni ska bara höra hur mycket det klagas och jag vill ju inte bidra till sämre stämning. Det är inte mycket plug, men det vi väl har att göra är så satans jobbigt! Samhälle och franskan, mina två hatämnen. Jippi liksom!
Har taggat till helgen redan sen i måndags... Man tänker ju att fem dagar går rätt fort men oj vad det sniglar sig fram... Som om det högre makterna retas med mig atm! Helgens planer är iaf klara, och det kommer bli awesome. Är så taggad!

Här har ni helgens planer:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0