Kan inte sova

Ligger i min säng men kan inte sova... Somnade på bussen hem, men nu är jag plötsligt pigg!
Ikväll har jag först varit på min systers musikal. Den va skit bra! Inte visste jag att hon kunde sjunga SÅ bra, haha. Sedan skulle jag och Julia dra till Viktor, men det hann spåra innan vi kom dit. Nåt slagsmål typ. Det var både polis bilar, bussar och HÄSTAR där! Det var rätt komiskt faktiskt... De bara satt där på bångstyriga hästar och gjorde inte ett piss. Sen träffa vi ett utländskt fyllo som vägrade låta oss vara i fred.
På ropsten var det oxå en massa poliser, ingen aning som varför! Tog bussen hem mes Jennifer och nicklas, och somnade som sagt... Och nu ligger jag här. Ska upp och jobba imorgon så måste verkligen sova nu! Eller aa, försöka i alla fall. Godnatt

Eric och en hästpolis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0