Fest hos exet

Var hemma hos bröderna Svensson igår kväll och firade Jim och Jacks 18 års dag bla. Jag trodde i början av kvällen att det skulle vara skit jobbigt att gå dit, men så blev det icke! Jag hade faktiskt riktigt roligt! Däremot var jag ute nästan hela tiden utan jacka, så jag frös nåt utav helvete.
Först var jag och Bg på en liten promenad, vi ville ju catcha upp de senaste tre månaderna, och det var svårt att prata i den högt dunkande musiken så därför gick vi ut istället. Sen så råkade jag glömma en grej i Bgs ficka, och han skulle åka hem. Så jag fick med mig Love ner till busshållplatsen för att hämta den. På busshållplaten slumrade vi båda till komstigt nog... Backen upp från busshållplatsen har aldrig känts så lång som det gjorde igår. Efter det stog jag och pratade ute med axel hur länge som helst, tills alla var tvungna att dra med sista bussen. Fast förvånands värt många stannade. Satte mig i soffan med David och skrattade åt en Norsk tjej som dansade så otroligt dåligt! Underhllning på hög nivå kan jag säga! Som kom det en sjukt slibbig kille som började krama om mig och massa sånt, men som tur var kom August och räddade mig ifrån honom. August frågage om han var etta, när han gick i trean. Haha underbart!
Jag vet att ni undrar, och jag ska berätta: Hur det var mellan mig och John. Det har varit lite stelt på sista tiden tycker jag. Men i början av kvällen kom han fram till mig och sa att nu skulle vi sluta vara stela, så var vi det. Poff liksom. Inget mer stelt. Det var sjukt skönt verkligen, att kunna prata och skratta helt avslappnat. Som John sa, vi känner varandra för bra för att det ska vara stelt.
Vad tror ni egentligen, tror ni att man kan bli kompis med ett ex?? Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0