Valborg

Hej på er!
Hade ni en bra valborg igår? Det hade jag!
På dagen var jag i stan med Julia och letade efter jeans, men hittade verkligen inga som passade! Blev så jävla irriterad... Kom iaf hem med två nya tröjor!
Åt middag hos Ellen med just Ellen och Ebba. Sedan mötte vi Max och gick till broberget för att titta på elden. Jag tycker inte att man kan fira valborg utan att vara vid en brasa! På berget var det sjukt mycket folk, en hel del som jag kände, andra inte såklart. Va där i flera timmar faktist, ända tills jag och John bestämde oss för att besöka trädet. Hihi, ett mycket speciellt träd för oss två. Fast efter ett tag blev det svinkallt, så vi ringde min madre och bad henne sätta på bastun och åkte hem. Var hemma runt ett och bastade i en kanske timme innan vi gock och la oss, totalt dödströtta. Hoppas ni hade en lika bra valborg som jag, fast det är nog svårt ;) Ciao



Jag och John vid vårt lilla träd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0