Surar lite på sf...

Hej, vilken söt lite fjortis bild!
Jaja här ligger iaf jag i soffan och surar lite. (Ser ni dockan jag håller på att sy i hörnet på bilden? Haha!) Imorgon är det studiedag, så jag och John hade tänkte att gå på bio ikväll. Så jag kollade upp vilka bio's som gick bra tid, som hade dubberlsäten och bokade. När jag tänkte hämta ut biljettterna i centrum va de stängt... Jag som åkt hela vägen! Helvete. Då skulle jag behöva åka in till stan för att hämta dem! Eller så kunde jag åka hem, avboka biljetterna och köpa dom på internet ist. När man varit sjuk en hel dag så känns det inte direkt toppen med massa problem som dessa. Blev på så sjukt dåligt humör att jag inte ville gå på bio längre. Men ska vara med John ändå, om jag orkar! Fast det tror jag att jag gör ;) Nu ska jag äta opp resten av min glass! Peace out

Kommentarer
Postat av: nellie

kika gärna in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg, http://nellielindstroms.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html har du en direktlänk!

Lycka till!

2011-05-04 @ 07:32:14
URL: http://nellielindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0