Vad hade jag varit utan dig älskling?

Jo, en liten patetisk fjårtis...
Tack för att du ändrade mig, haha!



Men seriöst, för ett år sen så var jag en lite fjårtissak som sprang runt och tycket jag var så jävla bra. Köpte guldkortet på grönan för tredje året i rad, använde solpuder som puder, hade concieler på läpparna i ljusare ton än min riktiga hudton, 15 lager mascara, leggings ist för byxor, galen push-up till mina ej exicterande bröst... Listan är lång! Men jag skäms inte över hur jag var, bara att det var för så jävla kort tid sen!
Jag undrar vad som hände? Ändrade jag mig bara helt plötsligt? Jag har kommit fram till att det som hände var John. Han tyckte inte om fjårtisar, det var något sånt. Så det var bara bye, bye adidas kofta! För jag visste, att denna killen ville jag ha! Det var så värt det, tyckte jag. Och tycker än idag!
Tack John för att du fick mig att mogna, haha utan dig hade jag varit en lite tönt!

Skrämmande... Haha, kan inte sluta garva

Kommentarer
Postat av: victoria södergran

harregud, detta låter som mig helt seriöst! jag har varit tsm med min kille i 1år & 4månader och innan jag träffade honom var jag värsta fjortisen. jag hade 50 lager foundation och allt sånt du rabblade upp. harregud va slagen jag kände mig när jag läste detta. det är underbart att man kan träffa en kille som man bli kär i och ändra sig fast man inte lägger märke till dig med en gång.

<3

2011-03-07 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0