Sluta spamma mitt home

Okej,
Jag är så jävla trött på alla kärleks förklaringar över facebook! Visst, en liten mysig kärleks-hälsning då och då är SUPER GULLIGT! Missförstå inte. (Men notera liten och då och då)
Men.
Det finns några tjejer som spammar sönder mitt home med sina kärleksförklaringar VARJE DAG! Inte en ända jävel på hela fb bryr sig om ni älskar varandra förevigt, om ni inte kan andras utan varandra, om ni tycker varandra är underbara! "Gumman du är jordens finaste" -Who the fuck cares?
Jag kanske tar illa upp eftersom jag tycker att jag är jordens finaste? Fast nä. Men ändå.
Ni fattar poengen?
Och eftersom det hela känns en gnutta falskt gör inte saken bättre? Eftersom att de måste använda fb för att säga det...? MAN SKA SÄGA ATT MAN ÄLSKAR NÅGON ANSIKTE MOT ANSIKTE, INTR ÖVER FACEBOOK!
Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAACK EN FÖRSTÅENDE PERSON TACKTACK

2011-03-10 @ 12:41:44
Postat av: Aubergine

You nailed it! ;)

2011-03-10 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0