En jätte trött söndag...

Vaknade upp imorse bredvid John, frächade till mig och så drog vi till grill in och träffade en massa grabbar! Sedan tillbringades resten av dagen av att jaga en konstgräsplan som var ledig/spelbar. Vilket var nästan ömöjligt! 4/4 var upptagna eller isiga/blöta. Tillslut hittade vi en lite gräsplätt ute i brevik som fick funka. Fast då frös jag så jäääävla mycker efter att ha åkt moppe i nån timme, och eftersom jag inte ville spela, så åkte jag hem ist. Lite ovärt! Men, men. Asså när jag kom hem, jag har aldrig frusit så mkt i hela mitt liv! La mig under ett täcke och huttrade. Råkade till och med somna! Så jag missade dansen, hähä. Tänkte gå och lägga mig tidigt ikv eftersom att jag har dans audition till Vrg imorn! Nervös! Fast nä, men det kommer säkert imorrn. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0