Dag 6 - Typ av killar jag faller för

Min lista på den perfekta killen

Rolig
Det är så jäkla viktigt att man har kul tsm, fatta sämst annars!
♦ Komplimang maskin
Tycker killen ska ge massa komplimanger så jag blir glad!
(fast bara om han menar det såklart ;))
Fluffigt hår
Hatar snagg eller hår som är stelt av vax...
Lång
Eller längre än mig iaf, vilket inte är så svårt att hitta nån som är...
INGEN PUSSY
Hatar mesiga killar, usch och blä. Jag behöver ju en man förfan!
Inget anorexia-barn
Asså, jag skulle inte klara av om min kille var smalare än mig!
Så, hellre lite rund än en tandpetare ;)
Lung och sansad
Eftersom jag har världens temperament behöver jag en kille som kan lugna ner mig när jag bli arg, han får inte bli arg ham med! De kan bli jobbigt... :P
Snygg
Klart man inte blir interesserad om han inte är snygg...
Påhittig
Så att man liksom hittar på nåt att göra! Inte bara ligger och myser varje dag... Det är underbart ibland, men inte 24/7! Att man hittar på saker att göra med varandra, variation är aldrig fel!


Egentligen skulle jag kunna kortfatta mig till en ända bild...


Den här typen av kille faller jag för!

Over and out, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0