Reklaminspelning

Heluu stalkers! Visst ser rubriken spännande ut?
Kan stolt berätta att idag var jag och några vänner med i en reklam inspelning! Det var Bg (Eller aa hans pappa) som fixade ihop det åt oss. Reklamen gick ut på att människor borde lära sig att skydda sin hud istället för att utsätta den för extrem sol. Det vi gjorde var att driva med hela "brun-hysterin". Vi fick låtsas att vi hade en kräm som gjorde att man blev tre gånger så brun som man normalt blir, utan att det ens behövde vara sol ute! Jag och john fick leka att vi var på en springtur, filip och tobbe åkte skateboard och olivia, tove, hiv+ och felix fick sola på helt random platser inne i stan. Jag fick tom. smörja in mig i en massa brun utan sol för att vi skulle låtsas att krämen fungerade. Dessutom fick vi bra betalt för hela kalaset. Jag kommer bli kändis, haha. Fast reklamen kommer gå i england, så kanske inte... Peace out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0