Lite halvmobbad men mysig


Sitter och myser i mitt rum atm.
Har varit bortrest i tre veckor och varit hos john det senate dygnet, så jag kände att en mysig hemmakväll inte skulle sitta fel. Sov inte bra inatt heller, så jag tänkte gå och lägga mig hyfsat tidigt. Men hela jävla kvällen har mina föräldrar kommit och frågat mig, och jag hör hur de frågar becka, om jag inte ska gå ut, träffa kompisar eller träffa John. När jag säger att jag inte ska gå ut så kollar det sorjset och undrar varför. FÖR ATT JAG INTE VILL! Jag menar, är det liksom förbjudet att vara hemma eller?! Bara för att man vill vara hemma betyder det inte att man är mobbad. Fast nu känner jag mig mobbad. Som sitter inne, själv, en lördags kväll på sommarlovet. Men jag har tre godispåsar, chips och fanta, så jag kommer ha en riktigt, jävla värd kväll... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0