Jävla piss mage

Kan inte sova. Har för jävla ont i min mage. Så jag får snällt sitta här och vänta tills tabletterna börjar värka så att jag kan få gå och sova i lugn och ro.
Jag glömde mina tagtabletter hemma idag. Klarade mig rätt bra faktiskt, men jag höll knappt på att komma hem! Påvägen mellan busshållplatsen och mig fick jag riktiga kramper, så att jag inte ens kunde gå. Fick snällt sitta där på marken och vänta på att det skulle gå över så att jag kunde skynda mig hem innan det kom ett nytt krampalfall. Fast det gjorde jag inte...
Får verkligen panik när jag är själv och det händer. Själv på natten dessutom! Tur att jag bor i ett sånt trygt område, hehe.
Fan vad jag hatar mig mage! Inget frivillig som vill byta? ...Ingen? Tänkte väll det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0