Topp 10 anledningar att vara singel..?

10 (enligt mej) urdåliga anledningar till att vara singel, läs dom här nedan med mina persolniga kommentarer...

1. Din karriär kommer att gynnas. Haha hur fan då?
2. Du behöver aldrig göra upp planer för två. Jag vill ha med mej min älskling vart jag än går, så det är inget problem!
3. Du kommer att vara friskare. Det gör inget om jag smittas av John, då kan vi ju mysa å vila upp oss hela dagarna ;)
4. Bröllop är roligare. Eh...va?
5. Du kan njuta av ditt personliga utrymme. Jag vill inte ha nåt, jag vill alltid ha John nära! +Att han ger mej ju egen tid... De är inte så att man är ihop limmade!
6. Du sparar pengar. Bara för att man är ett par behöver det inte betyda att man ger varan svindyra presenter... ;)
7. Sex är bättre. Tror inte det!
8. Du kan titta på vad du vill. Jag skiter i vad jag tittar på, det spelar ingen roll med de rätta sällskapet!
9. Du kan spendera mer tid med dina vänner. Jag kan vara med mina vänner hur mycket jag vill faktiskt! Som sagt, vi är inte ihop limmade ;)
10. Du lära dig vad du behöver från ett förhållande. Hur kan man lära sej om förhållanden om man inte är singel? :P

Är ni övertygade om att det är bättre att vara singel? Det är inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0