Spår på nyår

Gott nytt år alla!

Igår var en galen, underbar och otroligt lyckad kväll!
Kvällen började med middag hos Nicklas med några, men vi drog sen vidare till Felix. Jag tror att det blev ca 30 pers där, alldeles lagom! Alla var övertaggade vilket bidrog till den fantastiska stämningen. På självaste 12slaget kysstes jag med min älskling, precis som man ska om man vill ha ett bra förhållande år. Haha, fast jag tror egentligen inte på sånt där, men vafan de va ju mysigt liksom!
Efter 12 började det spåra ur mer och mer... Hångel och spyor överallt! Vid 3 när jag skulle hem hade en tjej tagit min ena sko...*suck* Så jag och Kalle satte oss i garderoben och snacka. Vet inte hur jag tänkte då att de skulle lösa sko-problemet... Det slutade iaf med att jag fick traska hem i en av mina egna skor, och en av Felix lillebrors skor. Vid kvart över 4 kom jag hem, alltså rätt rejält försenad... Men eftersom Kalle följde mej hem tyckte mina päron att det va rätt lungt! :)

Kort sagt,
Tack för en underbar super trevlig kväll alla människor som var där! Kommer alltid komma ihåg denna kväll som de bästa nyåret! För seriöst, jag kan inte komma på något som skulle kunnat toppa detta;)

Min klänning, vald av Nicklas & Felix

Nyårslöften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0