Älskar min klass

Jahopp, då sitter man här igen.
Klockan närmar sig tolv men jag får inte gå och sova. Jag har bestämt att jag iaf ska vara klar med min bakgrund på samhällsuppsatsen innan jag får gå och lägga mig. Synd bara att jag göt allt annat än att plugga. Städar i rummet, packar skolväskan, kollar facebook, letar kläder till dansuppvisningen och nu bloggar... Suck. I skolan jobbar jag rätt bra, men så fort jag kommer hem går det inte! Det är svårt att koncentrera sig när det finns så mycker roligare saker att göra på datorn än att skriva på en uppsats! Hade btw engelska seminarium idag vilket gick över förväntan! Älskar min klass som inte alls skrattar åt mig när jag säger heeeeelt fel, dom är så snälla dom!
Nej men nu ska jag försöka fortsätta att plugga! Godnatt


Bästa klassen+ bästa läraren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0