2011 resumé



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En del, t.ex. börjat jobba.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Yes det gjorde jag, bla att sluta bita på naglarna!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Det var nära, men haha nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Farfar
5. Vilka länder besökte du? Holland, frankrike (Och en massa länder vi bilade igenom påväg dit och tillbaka, bla tyskland och belgien!)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Lite studiemotivation skulle inte sitta fel!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Inga speciella faktiskt, datum har aldrig varit min grej...
8. Vad var din största framgång 2011? Komma in på Vrg
9. Största misstaget? Ur allt dåligt kommer något bra 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Axelinflamation (Som tydligen inte var det, utan ryggproblem!) och mykoplasman är väl det jag kan komma på.
11. Bästa köpet? Gråa mjukisdressen och min dunjacka!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, mums...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Myscket! Dans, vänner, nya skolan!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Faller, levels, mange låtarna, med många, många fler.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blir bara gladare och gladare för varje år som går!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen och släckt!
19. Blev du kär i år? Mer än någonsin
20. Favoritprogram på TV? Oj jag ser knappt på tv, men jag älskar att slö kolla på Simpsons, family guy och teen mom.
21. Bästa boken du läste i år? Ingen aning, men Hundraåringen som klev ut genom fönstret var bland de bätre!
22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnar på samma sorts musik som alltid!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig en bra dag och det fick jag verkligen!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett badkar... :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? På 12slaget var jag hos stella och så sjöng det för mig, sedan sov jag med john, vaknade och han bjöd mig på lunch och var med mig hela dagen och myste, hade dans och firade sen med familjen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det tvivlar jag på!
28. Hur skulle du beskriva din stil i år 2011? Kär, galen, lycklig, förvirrad och slö.
29. Vad fick dig att må bra? Sommaren, John, mina vänner och familj....
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Leo♥
31. Vem saknade du? Tänker på D varje jag...
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina nya tjejkompisar på ön och min nya superhärliga klass!

Jag älskar att tänka igenom åren som går. På bara ett år kan det hända så sjukt mycket! Jag kommer nog minnas 2011 som året då jag och John var tillsammans, även om det tog slut mellan oss nu i slutet. 2011 har varit ett bra år, kan det bero på att mitt förra nyår var så bra? Jag har hört att ens år blir så som nyårskvällen var. Har man kul blir det kul, har man tråkigt blir det tråkigt... Men jag vet inte om jag tror på sånt, gör ni? Jag är lite rädd för att det ska bli 2012 dock, vill ju inte att världen ska gå under! Kommer vara svinrädd den 23 december! Knappt 12 månader kvar att leva... Eller? Det återstår att se... Spännande va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0