Ny vaken tjej, ostadiga klackar och gårdagens smink...


Sitter på bussen just nu. Sov borta inatt så nu är jag påväg hem! Känner mig riktigt jäkla ofräsh... Har på mig samma kläder som jag hade igår, har inte duschat, har gårdagens smink och har knappt sovit nåt. Ni ska se blickarna jag får när jag vinglar runt här med mormors handväska iförd höga klackar. Man ser verkligen på tanterna hur de tänker "dumma lilla flicka ska inte va ute och springa hela nätterna". Haha fast det är rätt kul oxå! känner mig lite bad sådär utan anleding;) Vad ska ni hitta på idag då? Själv ska man till skärholmen med Johanna och shoppe lite! As mys, älskar skärholmen!♥ Pusspuss

Såhär söt är jag atm! Tagen när jag väntade på hissen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0