Lite sanning

Usch, just nu känns ingenting bra.
Jag har alldeles för mycket. Massa uppsatser som ska in, dansuppvisning i skolan och sen allmänna läxor+ prov. Sedan har jag all dans utanför skolan och jag har även dansat extra den här veckan, gjorde bla disco audition igår, tränat extra i skolan och övat inför minivibe vilket gått piss dåligt och det stressar mig ännu mer. Jag har träningsvärk och ont i hela kroppen, känner mig stel och osmidig också. Jag sover dåligt på nätterna, stressar runt överallt. Går med panik ångest genom korridorerna eftersom att jag är så rädd att dö i Killergame. Av någon anledning har jag tänkt på Douglas mer än vanligt denna vecka, saknar honom. Har gått osminkad i mjukiskläder till skolan flera gånger, något jag aldrig trodde att jag skulle göra på Vrg. Jag känner mig bara tom och slö. När jag är stressad för att det är så mycket som händer ger jag bara upp allt. Åå panik! Bajs på allt. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0