GOD JUL ALLESAMMANS

Jahopp då var dej jul igen!
De senaste åren har min familj inte varit särskilt julia, men i år körde vi på! Farmor och mina kusiner kom över och firade jul och såg på Kalle anka och sådant som hör julen till! Men hörrni, är inte Kalle så sjukt tråkigt?! Höll ju på att somna... Varje visa samma år! När det var piff och puff lämnade jag rummet. Det ända som är värt att de är Tomtens julverkstad, men efter det siter man ju bara dör för att man känner att man måste.
I år hade vi faktiskt en gran från våran egen tomt! Coolt va? Den va väl inte sådär symetrisk som vi är vana vid (plast gran) men fin blev den! Är oxå sjukt nöjd med mina julklappar, släger in en bild på dem!
Nu är planen att jag ska träffa Johanna på en liten julig promenix, kanske ska ta en tomteluva till mössa? Aja, till er säger jag iaf godnatt nu! God jul ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0