Så rullar skolan igång på riktigt då

Idag började vi gå efter riktigt schema, fast vi hade inte direkt några riktiga lektioner, bara introduktioner typ. Skolan känns fortfarande rolig och klassen känns bättre och bättre! Alla lär ju känna varandra mer och mer. Däremot hade två vi jätte jobbiga hål perioder idag som inte var så värst roliga. Den första slog jag ihjäl med lite nyfunna vänner och på den andra gick jag och johanna och fikade! Vi kände för att dega och vara allmänt bläiga, vilket vi inte vill vara runt de andra såhär i början när man försöker göra ett bra intryck, så vi gick ivag bara vi två.
Imorgon ska vi ha dans för första gången, oj vad kul det ska bli! Vi dansare går typ runt och längtar och taggar skit mycket! +Att man är sjukt spänd på att se hur bra alla andra är. Hoppas att jag är bäst, hähä...
Tänkte gå och lägga mig snart så att jag är lite mer utvilad imorgon än vad jag var idag!
Godnatt älsklingar



Såhär söt var jag idag på cafeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0