Redan kört fast

Satte mig ner framför datan för att göra årets första läxa, men ni ser ju rubriken... Vi ska skriva en dansuppsatts. Visst, det låter skitlätt. Men jag får verkligen inte till det!
Vi ska skriva om:
  • Vad dans betyder för oss
  • Vad dans bidrar med
  • Hur vi vill utvecklas
Jag vet att dans för mig betyder att ha roligt, jag vet att den bidrar med gjädje, träning och vänner, jag vet att jag vill bli en bättre dansare teckniskt. MEN JAG FÅR INTE NER DET PÅ PAPPRET! Uppsatsen ska vara en dataskriven A4. Jag får inte mer mina små meningar på pappret så att de bildar ett helt A4. Jag är inte så jävla komplicerad att jag ska svara en hel novell på varje lite fråga! Då måste man vara djup, jag är inte djup. Suck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0