Mina två första dagar på Vrg

När jag och Catharina kom till skolan var det för en samlig med alla esteter där de berättade om skolna, sedan fick man gå till din egen estetgrupp vilket i mitt fall är dans. Vi var bara 14 st och av alla 14 var det bara en kille. Vi fick lära oss varandras namn, fick lite information, böcker, kort och våra skåp. Dagen efter började johanna i min klass. Vi ska vara 16 i dans klassen, men två hade hoppat av och då kom två nya in! Varav en var Johanna. Vi fick träffa våran riktiga klass oxå, 14d. I den går jag blandat med sam,dans och teater. Min och Johannas mentor heter Karin och ar dans lärare, och våran andra klassföreståndare heter Pella och är teater-och dans lärare. Skolan är rätt liten men mysig, och maten har vart sååååå god! Vissa lärare är så unga att man tror att de är elever! Fast det känns verkligen super bra, jag är så nöjd med mitt val av skola! Det har bara gått två dagar, men jag tyckte att det var synd att det skulle bli helg... Haha. Längtar tills nästa vecka då vi ska börja med dansen! Ciao



Denna hälsning satt i mitt skåp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0