GrönaLund



Igår var jag med dessa tjejer på grönalund. Efter att ha haft guldkort i tre år kändes det skit konstigt att behöva betala för allt, haha. Vi provade den nya bergochdalbanan Twister, fast jag tyckte inte den va något vidare. Första backen var kul, sen var den bara skakig. Blev också lite besviken på det nya blå tåget, det gick långsamt och kändes bara halv segt. Jag tyckte bättre om det gamla, fast det är nog bara för att jag är så van vid det! Fast vi hade ändå skit kul. Jag älskar att gå på grönann med folk som inte är så vana. Så att de får en chock och adrenalin kick efter varje åktur. Mitt kittel i magen har äntligen börjat komma tillbaka! Det försvann ju när jag hade guldkort och åkte varje dag, blev för van liksom. Även fast grönan är litet tycker jag att det är rätt mysigt. Det brukar alltid vara så bra stämning med alla överlyckliga och förväntansfulla små barn som springer runt överallt. Jag kommer nog alltid att gilla grönan, det är ju som en del av min uppväxt, haha. Ciaobella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0