Avsked av Malin och Laura

Var (nästan) bara hemma ikväll och tittade på Iceage 2 med John! Han drog vid 11 för jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom att jag ska på dop imorgon rätt tidigt. Fast innan han drog skjutsade han ner mig till sitcklige badet där Malin och Laura hade en avskeds fest! De är mina grannar men nu ska de flytta till Lund... Påväg ner träffade vi på polisen. John fick blåsa men det var ju lungt, och jag hade åkt utan hjälm klantigt nog. Men polisen var väldigt överseende eftersom att det gått så ssakta och varit en så kort bit.
Nere på stranden var det rätt mysigt. De hade spänt upp en pressening äver hela dansbanan som skydd för reget. Fast jag var inte där så länge, pratade med Bea om våra nya skolor (båda helt saliga) och sa sedan hejdå till Malin och Laura. Känns konstigt att dom ska flytta när jag haft dom som grannar i 10 år! Ni får ha det så bra tjejer!:)
Påväg hem satt det en padda mitt på vägen, jag blev as rädd. Liksom överraskad. Men nu ska jag gå och sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0