Fotbollskväll!

Va hos john me eric, pelle å felix å såg sverige-ungern (tror ja de va!:P)
Fast ja kolla inte så mkt, ja sov typ :P

De va fett mys ett tag men sen börja de typ brottas å de pallade inte jag riktigt så ja satte mig i ett hörn ist. Sverige vann å de va ju kul! Inte för att ja bryr mig riktigt, men de hade varit dåligare stämning om ungern vunnit :P

Aja, kvällen sluta iaf i näsblod...
Ja vet inte hur de gick till. Men ja hade flyttats från mittt rygga hörn, låg över pelle, john satt på mina ben å felix satt på mig så ja inte fick nån luft! PANIIIKKK!!!!!!! Usch ja hatar när folk sitter på mig! Iaf så klev felix av men började göra hjärtålung räddning (men inte mun mot mun delen) Fattar ni? Tänk er att inte kunna andas, så kommer DE!? John skulle hjälpa mig upp men då råka ja slå i felix ben å börja blöda...
Då fick felix köra mig hem, även fast klockan bara va 10! Ja hade liksom ingen lust att va kvar... Kände mig smått misshandlad :/

Kvällen va myys om man bortser från de sista iaf, å sverige vann ju ändå ;)
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0