Ellika, johanna och STIVIE!!!! ♥

Vet ni vem stivie är??????

Det är min moppe!!
Eller.... De är min systers moppe.... Hon fick den bättre begagnad när hon fyllde 15 (3 år sen!) men hon har inte ens SUTTIT PÅ DEN!! Så.......NU ÄR DEN MIN!!!! De är en klass2, men eftersom den är SÅ gammal går den i 45 ;)
Ja har ju inge kort, men pappa låter mig köra den i sticklinge!

Iaf, idag så fick ja VÄRSTA moppe lusten så ja tog mig en runda! Först va den otroligt trögstartad, men ja fick igång den! Johanna älskar stivie, så ja körde till henne å så fick hon köra den lite på gatan. Vi va som 2 barn på julafton! VI ÄLSKAR STIVIE!!!!!! Sen så fick ja köra å johanna satte sig bak på, så skulle vi ta oss en runda... Men ackfel de blev...............................

Efter en nedförsbacke så fick vi SOPPATORSK!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk, där sitter vi båda, överlyckliga å fånigt leende, å så blir vi så JÄVLA besvikna! Vi hann seriöst 50 meter!! Jag skratta så ja grät....! Fast sen fick vi dra den hela vägen hem till mig :/

Aja, älskade stivie, imorn får du soppa! :D







Kommentarer
Postat av: julia

HEEEEJ!!! kolla min nya blogg! :D hehe och kommentera;) förresten e din blogg fett kul! <3

2010-09-02 @ 09:51:36
URL: http://denizou.blogspot.com
Postat av: joheena banneena

ja hej världen!

tror kanske att folk kanske tror att jag försöker vara lite"modellig" på den sista bilden, men ja den är oseriös,,, ville bara säga det, kändes lixom rätt

STEVIE in my HEART

och min säta gullis vid namn ellika också för den delen:)))

2010-09-08 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0