sometimes it hurts...

7 missade (dissade) sammtal...

Ska ja svara??

Kanske skulle vara det bästa, men ja orkat inte just nu... Men ja mår dåligt av det... Fan de va ju du som mådde dåligt så vänder ja hela skiten så de blir synd om mig...:/ Så var de ju inte! Men du sårade fan mig... Säger att du är "typ ledsen" å "typ besviken"... Men sen vill du inte förklara varför... Fattaru inte att de får mig att tro att du inte bryr dig ett piss!? Kanske, kasnke inte... De får ja ju inte veta om ja inte svarar...
Dilemma va!?
Fan ja känner mig som en jävla tönt som ser de här som ett stort problem, det är ju fan hur litet som helst. Men ja kan berätta att det inte är problemet. Det är du. Du betyder så jävla mycket för mig så det är därför dehär blir världens största sak!Fan ja vill lösa dehär men grejen är att det är du som inte ville förklara...


Hum... De är nog bäst att ja svarar innan jag förlorar dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0