sms

Den: Ellika du är dryg och jobbig och jag tycker inte om dig.. Ja ville få saker att "funka" mellan oss så vi kunde ses med *** och alla.. Men nu ser ja att det inte funkar nu när ni alla blivigt så statuskåta och fittiga.. Ellika du betyder ingenting för mig, du bara äcklar mig och du är den sista jag vill träffa på gatan.. Ja ödslar bara tid, men jag kastar inte pärlor för svin.

Mitt svar: Vad har jag gjort dig??

Den: Var det så jag sa?Att du gjort nåt? Nej jag tycker bara du är dryg och konstig. Ifrågasätt mig, hata mig.. Ja bryr mig inte... Godnatt.

-inget svar-


Om du nu inte bryr dig, varför skriva de här? Om ja inte gjort nåt, varför skriva de här? Jag kan ärligt säga att jag inte gillar dig heller. Och ärligt bryr jag mig inte ett skit om dig. Och det har ja inte gjort på rätt länge. Ja tycker det är grymt kul att du säger att DU inte bryr dig... Liksom, om du inte skulle brytt dig skulle du aldrig skickat de random smset ;)
Haha!
Hysteriskt kul är ditt lilla ordspråk du fick me i slutet av första... Säger att du inte orkar ge nåt bra till nåt dåligt. (Den är de bra å ja de dåliga;)) SOM OM DU ÄR SÅ JÄVLA BRA?! HA!

Aaa, ärligt så tycker ja att de va en rätt kul konvensation. MEN ARG BLEV JAG!! Ni kan ju gissa vem ja ringde direkt!xP
Ett slag i magen var det. De gjorde självklart ont. FÖRST. Sen tänkte ja efter. På hur tråkigt liv du måste ha eftersom du ska klaga på nån som "inte betyder nåt".. Stackare ;)
Hoppar att du skaffar dig ett roligare liv! :)

Nästa gång vi ses kommer du inte få de särskiljt kul...Mowahahaha...

Kommentarer
Postat av: ett stort bloggfan!

meh, om du inte gillar personen kan du ju skriva vem det e?! och vem va det du ringde? nikclas? ;P är intresserad av ditt roliga liv jue! ;)

2010-05-12 @ 16:09:44
Postat av: hahaha rätt åt dig

håller med "Den" ^^

2010-05-12 @ 16:21:39
Postat av: du vet vem jag är

Ellika iiiiinte schysst! :/

trodde vi snackade om dedär men nää okej visst lägg upp det på din blogg bara det var ju as moget verkligen stort jävla tack! Du kommer inte våga göra något nästa gång vi ses du vet att du får ett helvete tbx.

2010-05-12 @ 21:07:40
Postat av: du vet vem jag är

ta bort inlägget.

2010-05-12 @ 21:08:22
Postat av: du vet vem jag är

men om DU inte bryr dig?? varför lägger du då upp skiten i bloggen?? patetiskt??

2010-05-12 @ 21:40:37
Postat av: det stora bloogfanet är tillbaka igen!

nej men elika nu får du fasiken ta & beretta vem den sura som du smsade mee är! pirrar ihjäl mig och jag uundrar verkligen nu o: :D

2010-05-13 @ 01:01:05
Postat av: nu vet du vem jag är

jag heter Viktor Nordkvist du kan fråga mig också det är inte olagligt.... vem fan är du liksom?

2010-05-13 @ 01:30:12
Postat av: det stora bloggfanet

jag bor i uppsala och heter josefin johansson :))

2010-05-13 @ 10:20:40
Postat av: eh....

(dom var såhääääääääär taighta II)

2010-05-13 @ 22:59:41
Postat av: bloggfanet

vad menar du nu "eh....." ?? :))

2010-05-14 @ 00:57:05
Postat av: ell

Antagligen att den inte visste vad den skulle välja för namn ;)

2010-05-14 @ 10:52:26
URL: http://ellikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0