No more depp!

Hey all!

Nu blire slut på depp-inlägg! För nu är jag glad igen!! :)

Igår vare typ as spårat hos albin! Asså de va typ inga människor alls, typ 10-15, så man kan inte kalla det fest! Men typ en lita sammankomst (:P) av folk som drog i sig på tok för mkt!
Men ja drack inte en ända droppe!!!
Jag tog hand om alla stackars virriga människor som grät, slogs och spydde...
Men det gick ju bra, kände mig rätt viktig faktiskt ;)
Sen kom föräldrarna hem... När de hälsa på mig så bara "nej men hej dig vet vi ju vem du är!" då blev ja skiiit rädd så ja berätta för pappa när ja kom hem att vissa druckit men inte jag så att han inte SEN skulle höra det ifrån albins föräldrar och tro att ja hade gjort det!

Men men, undra hur de går för stackasrs albin idad?? :P

Men nu ska ja duscha för ja ska å käka PIZZA!!!!!!
Se'ya :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt bild!!! =D

2010-05-30 @ 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0