"Gustav Gollum!"

I Lidingös okända kloak-systen smyger en ful fan runt.... Han kallas Gustav-Gollum..
Han lever på att lura ur söta flickor deras hemligheter och sedan berätta dem vidare och krossa de stackars flickornas hjärtan... </3



Här har ni honom....

Dun, dun, duuuunnnnn........!
(Lyssna medans ni ser bilden;))


Denna onda varelse har idag förstört en del av mitt liv.... Jag bli aldrig densamma! Det jag vill göra med detta inlägg är att VARNA er unga tjejjer som går not samma tragiska öde som jag...

BE WHERE!!!
AKTA ER!
SE OPP!!! (norska;))


Nu måste ja
gå å gråta..... Gråta mig till sömns!
Mitt liv blir aldrig vad de har varit.......

VARFÖR JUST JAG?!? :*0
Behu.... :(




(detta inlägg är ytterst oseriöst! Jag älskar guss super mkt! Han va bara lite dum så ja behövde hämd!;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0