Ännu mer synd om mig :(

Sov inte på hela natten för min jävla mage.... Måste verkligen hitta mina tabletter snart! Gick upp vid 2 å värmde en vete-kudde å la på magen. Försökte få lite stöd av mina föräldrar, men de sa åt mig att gå å sova.... Jäh! Där står ja å gråter av smärtor, men de säger åt mig att gå å sova -.-'

När jag vaknade va ja bara tjock å ful...
Hade ingen lust att gå till skolan! Men de gjorde jag ändå... Fast ja kom försent :/  De va matteprov, men ja hann klart på fem minuter! Bra gick de nog inte, men de va ju matte! Ja har alltid varit dålig på matte...

På lunchen gick ja till nickals som va sjuk. De va skönt att träffa honom. Ända gången på dagen som ja inte dampa! Å ända gången ja inte känt av mitt magonda så mycket...

På ea-tiden stod ja inte ut längre... Fan va ont de gjorde! Min mamma kom å hämtade mig... (när hon inte sover bryr hon sig;)) Sedan åkte hon å köpte nya tabletter till mig (ja hade tappat bort mina :/)

Nu ligger ja här i soffan, under täcket å i pyamas. De är mysigt :)
Ja chattar me lite människor. De säger inget speciellt, men de får mig att må bättre ändå :)


Jävlar va långt ja skrivit! :O
Aja, hoppas att ni har haft det bättre än vad ja har! Puss <33


Beach10?? Skulle inte tro det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0