Allt är löst :)

Jag och personen några inlägg längre ner har nu löst skiten. Vår vänskap är avslutat och vi ska nu gå vidare i våra liv utan varandra. Men det kändes som ett bra slut tycker jag!

Jag önskar dig ÄRLIGT ett riktigt riktigt bra liv! Glad sommar, god jul ocg grattis på födelsedagen! Våra vägar kommer säkert korsas någon gång (som igår;)) men det känns okej! Ja vill att du ska leva lyckligt! Även om jag aldrig betydde nåt för dig så betydde du faktiskt mycket för mig en gång.

Så ha de riktigt riktigt bra! Lycka till med fotbollen! Hitta din stora kärlek! Skaffa dig ett bra jobb, massa söta små barn och en riktigt fin bil ;)

Jag kommer förtränga det dåligt slutet och bara komma ihåg allt bra vi haft <3

Jag önskar dig allt gott i livet :)
Jag ska inte glömma vår tid tsm...

Kommentarer
Postat av: Jultomten

tack ellika jag tycker också det slutade bra vi kan faktiskt komma överens, men det är klat du betydde nått förm ig också en gång i tiden. Hoppas du också lever ett bra liv det kommer vi båda göra lycka till med dansen.

2010-05-13 @ 12:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0