Världens bästa födelsedag!!!

Jag kunde inte haft en bättre födelsedag än vad ja hade igår!!!!!!!!

Först på morgonen blev ja väckt av "ja-må-du-leva" å presenter! (bilder kommer senare ;))
Sen packa ja ihop de senaste o drog till bussen för å möta minivibe på ropsten!

Vi åkte hela vägen till Tyresö (Sthlms GETTO!!!!!:P) där tävligen skulle va! När vi kom dit var klockan 12. Vi fick ett eget rum att byta om i, å klockan halv 1 fick vi vet att vi inte skulle få tävla förns TJUGO I TIO!!!!!!!

Vad skulle vi göra i NIO timmar?!?

Men de gick bra!
Celina hade me sina ipod högtalare, så vi dansade halva dagen!

Julia o jem kom förbi o gav mig presenter :D:D

Sen så pågick det oxå battle tävlingat i hip hop, house å lockling som vi kolla på ;)

Vid fem gick vi ut o gick till donken!
En WÜÜNDERBAAR födelsedags middag enligt mig!!!!!

Vid 8 började vi byta om och sminka oss!!

Vid 21.20 började tävlingarna å vi hade startnummer 8!
Efter att ha sett några grymma  o några..........eh aah några andra, var de vår tur!!!!

Först när ja kom upp på scenen fick jag en CHOCK!
Skulle vi dansa på is?!?! :O:O
Golvet på scenen va ny laggt så de var SÅ JÄVLA HALT!!!!

Men vi körde på ändå å allt satt PERFEKT! Okejj skojja bara, ja råkade missa ett huvud, men ändå :P

Publikens reaktion när vi klev upp på scenen!!
Tahahaha!!

Det var SERIÖST bara tunga hiphopare o porr-dansare där!!!!!!!
Och så vi då ;)

Vi vann inget men ja tycket 1:an å 2:an va HELT RÄTT!!!!! 2:an va fyra små killar som körde locking! SÅ SÖTA!! 1:an va sex typ tjugoåriga tjejer som var GRYMMA! De körde rätt tung street. Ja ska inte skylla på nåt, men ja vet att dommarna favoriserade en av tjejerna eftersom hon oxå vann 2 av battla tävlingarna ;)
Men hon va GRYM o hade en sån jäävla utstrålning så de GJORDE INGET!! =)

Sen va de bara att åka hem........ Ja okade inte sminka av mig, utan bytta bara till mjukiskläder o drog sen!

På bussen till gullmarsplan somnade jag :P

Klockan KVART ÖVER ETT kom jag hem!!!!!!!
Då var jag DÖD!!!!!!!

Tog massa tvål på händerna, gnuggade ansiktet o gick o sov sen.....

Sammanfattad dag: MASSOR AV SKRATT!!!!!!!

Det var en otroligt grym o rolig dag!!!! Minivibes första tävling!!!!!!
Tack för VÄRLDENS BÄSTA FÖDENSEDAG!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0