Helvete.... :(

Fan ja är ledsen nu!!!!!!!!!!!!! O arg........

Dom ja brukar vara me är mest killar.
O de är typ som om killar han 2 olika stadier.
Först räknas man som tjej. O då sköter de sig o säger inget olämpligt o gör inget dumt o så.
Sen blir man kompis, vilket ja tycker bättre om att räknas som! Då sköter de sig INTE o tänker inte på vad de säger o sånt! :P

MEN, dom kan inte acceptera en då..............
Om de gör nåt o ja säger sluta. Tror ni dom slutar då????
Nej.......

Om de säger nåt dumt o gör mig ledsen, tror ni dom säger förlåt då????
Nej...........

Jag är så jävla trött på att dom inte lyssnar längre så ja vet inte vad ja ska göra!!!!!!!!!!!!!!!! Om ja säger åt dom kollar dom bara på min me söta hundögon o säger förlåt o så är allt bra i fyra minuter.
Sen sätter de igång igen........

Det har gått för långt nu o ja nästan hatar att vara med dom för att dom alltid gör mig ledsen utan att ens fatta det själva!!!!!! Allt var okej i början men att alltid få sina skor gömda på höga ställen för de är kul att påpeka att ja är kort eller att alltid bli kallad "blond" eller att få höra att ja kommer bli tjock.... DET ÄR VERKLIGEN INTE KUL LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag när ja åkte tunnelbana med dom höll de först på o säga nåt om att ja inte kunde säga hela meningar :S
(ja tolkar de som om de tycker ja är korkad....)

Sen när vi gick av o tåget åkte så tog simon tag i mig o drog me mig mot tåget.. Grejen är att ja är hysteriskt rädd för tåg o för att trilla ner på spåret!!!!!! Ja trodde att ja skulle dö o ja fick panik o kände hur tårarna brände i ögonen.. Men va tror ni händer?? Jo, alla skrattar o tyckte de va ett as kul skämt o sen gick de bara..................
Tack tack,
ja känner mig verkligen älskad........

Jag fattar inte ironi heller, så de gör att även om de bara driver så fattar inte jag det. Jag tar åt mig och jag blir sårad!!
Sen så har ja ju väldigt lätt att bli arg oxå, o de gör att de inte tar mig seriöst om ja bli arg för de tänker att "aah men hon blir ju arg så lätt så dehär va ingen stor sak".
Men för mig ÄR DET DE!!!!!!

Fan ja orkar inte längre..... Ja älskar dom o ja älskar att va me dom, men nu orkar ja inte mer!!! För varje dag ja är med dom blir jag mer och mer ssårad!!!!!!!

Förut hade jag världens bästa självförtroende, men jag känner nu att de bara blir sämre o sämre!!!!!!
Fan ja vet inte vad ja ska göra för ja vill ju va me dom men ändå inte för dom alltid gör mig så ledsen :'(

Helvete.......... :(

Kommentarer
Postat av: A M M E

sv: hej gumman! jag har varit i precis samma situation! umgås mycket mer med killar än tjejer också...och du har helt rätt! när man blir kompis med de så försvinner respekten! killar tar ju tydligen inte åt sig utan rycker på axlarna eller säger fuck off liksom.

jag fick höra massa gånger att jag är tjock, kommer bli tjock, och de behandlade mig som skit.



om du får dåligt självfötroende av det prata med de, jag vet, fan va svårt det är alltså! du måste bara få de att verkligen fatta, hur vet bara du, du måste säga exakt hur du känner och uttrycka dig så KILLARNA förstår, för visst är det de som är dumma blondiner?

och framför allt, ta aldrig åt dig om det inte är en komplimang eller nåt snällt



vet inte om det här hjälpte..menmen!

ses nästa fredag!

puss på dig!

2010-03-18 @ 19:27:05
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: Anonym

ellika ta INTE åt dig! för du är inte NÅNTING av vad dom säger till dig! Du är bäst och killar är ganska korkade...... jag brukar oxå bara vara med killar men ibland kan dom vara så himla "farliga" ..... försök at säga till dom så att dom typ "skäms" det funkade för mig, då blev dom tysta och slutade...

2010-03-18 @ 20:34:09
Postat av: ellikaa

Tack tack till er båda <33



Ja har pratat lite med dom nu, så får ja se om de hjälper ;)



Men de tror ja att de gör!



Tack tack för er hjälp!!! <333

2010-03-18 @ 21:22:33
URL: http://ellikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0