Till min älskling!

Du vet att du inte är sämst!
Du får inte sluta!

Snälla, snälla söt du det är inte rätt val!!

Tänk på mig i danceteam!
Jag är sämst. Men för att bli bäst måste man genom sånt!

Men du är inte sämst!
Du har Det!
DU har utstrålningen!!
DU har den där blicken som får ögonen att fastna på just DIG!

Jag ljuger aldrig och det vet du!
Sluta inte, du kommer ångra det!

Jag har gått igenom den här skiten jag me..
Men om det inte går ner kan det inte gå upp!!

Försök MINST i några veckor... Går det inte så stöttar jag dig i det valet.
Men FÖRSÖK lite till snälla!

Du kan ju alltid börja igen sen <3


Sjukt gammal bild! Nutte<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska sluta?

2010-03-25 @ 19:53:47
Postat av: ell

Inget bestämt, vi får hoppas att inget händer :))

2010-03-26 @ 12:51:03
Postat av: Askgunn

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:28:38
URL: http://askgunn.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0